- 1. Dohledání
- 2. Výběr zboží
- 3. Požadavek
- 4. Kontrola
- 5. Tisk
Výměna, reklamace nebo vrácení zakoupeného zboží
Pokud potřebuješ vyměnit velikost, vrátit zboží anebo reklamovat vadu, provede tě celým procesem tento jednoduchý průvodce.
Lhůty pro zadávání žádostí:
- Standardní výměna – cca 14 dnů od doručení objednávky
- Prodloužená výměna s předem zakoupenou Prodlouženou lhůtou na výměnu zboží – buď 40 dnů od doručení anebo v povánoční lhůtě (do 10. ledna)
- Reklamace zboží – 2 roky od doručení objednávky
1. Dohledání objednávky
Zboží, které jsi u nás zakoupil/a nebo dostal/a, je možné dohledat několika způsoby.
A) Přihlásit se do účtu
Pokud víš, pod kterým účtem si zboží zakoupil/a, bude nejjednoduší se přihlásit a následně vybrat v historii objednávek inkriminované položky.
B) Dohledat objednávku
Pokud se nemůžeš přihlásit, nevadí. Objednávku dohledáme podle několika údajů, které nám opíšeš z dodacího listu, který přišel spolu s objednávkou. Je potřeba zadat obě dvě čísla.
C) Prodloužená lhůta
Pokud jsi zakoupil/a ke zboží "Prodlouženou lhůtu", stačí, když nyní zadáš její číslo. To najdeš na paragonu.
(Pokud chceš zadat ke zpracování víc než jednu položku, odděl jednotlivá čísla čárkou.)